Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Wednesday, February 9, 2011

Takde Telur

Baru kejap tadi aku beli Nasi Goreng Daging Merah..aku suka sebab sedap..mungkin kedai tu je kot yang masak sedap..tapi.. takde telur.

Masa kat rumah aku suka makan lauk ikan, yang penting ikan tu mesti yang besar..sebab aku suka cubit bahagian perut mencari bahagian yang amat aku suka..adakala bila belek2..hmmm..takde telur.

Tadi aku lihat gelagat seorang kawan tu mematah hujah..lagipun aku ni orang kelantan..slang aku masih berbau budu la katakan..bila aku berbaku dalam bahasa aku masih lemah walau idea aku banyak..tapi tadi dia tekan aku pasal menara warisan..oh nak politik rupanya.. aku jawab la pasal menara warisan..tintang2..tonteng2..nasib baik tak gedabak gedebuk je..bila dia rasa tertekan..dia perangkap aku tentang kenapa PM umum kat dalam Bajet, mengapa bukan diluar bajet.. hoi..isu sekarang isu setuju tak setuju menara warisan ker..isu PM umum dalam bajet atau luar bajet?..aku tahu dia takde telur.

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails