Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Sunday, February 20, 2011

2=Dua=Two=Do=Yi=Song=Isnani=II

Nombor 2 amat sinonim dan bertepatan dengan perkara yang berlaku urusanku.
2 juga menjadi label yang sesuai ditampal pada diari kehidupan dan bersesuaian dengan masa.

2

2 hari ini aku sibuk dengan Seminar Kejuruteraan Awam (SEMKA). Hari pertama 7.30 pg sampai 5 ptng. Hari kedua 8 pg sampai 5 petang

2 bungkus nasi aku ambil tengahari tadi, ada pula lebih, dari membazir, baik aku bawa balik. Che Ros pun suruh..

2 tempat saja aku singgah bila keluar dari bilik, iaitu P19 tempat seminar dan DSM tempat aku berdiskusi dengan rakan-rakan pasal Environment

2 hari aku tak berhubung dengan seorang teman. Masing-masing ada program dan tak mahu diganggu.

2 belas minit aku ambil masa posting kali ni..salam

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails