Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Monday, February 14, 2011

Gurau2

Aku masih boleh menerima gurauan yang padaku menyakitkan hati, sebab aku boleh melupakan dalam masa sehari. Aku masih boleh terima gurauan yang jenis pakatan. Ya..ia menceriakan kehidupan. Paling kurang pun aku anggap "biolnya orang ni".

Tapi aku sesekali tidak menerima gurauan fizikal..tarik2 baju, tolak2 itu ini. Mengambil barang orang tanpa minta izin. Kalau setakat nak gurau, sembur kata2 mengarut, aku peduli apa. Jangan sampai aku hilang sabar dah la.

3 comments:

  1. i dont like to be with people who pretend to be someone else.....lemas.....!

    ReplyDelete
  2. Entahlah kak, dunia sekarang2 macam2 ada.. nak sesuaikan kadang2 rasa xboleh..baik jauhkan diri.

    ReplyDelete
  3. yes cara terbaik ialah menjauhkan diri kalau dah tak satu genre :D

    ReplyDelete

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails