Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Wednesday, February 24, 2010

Kalau VB ku macam ni..

Aku diberi tugas..kalau ada masalah tanya la k.
Kat sini aku nak paste tugas tersebut, lagipun tak baik simpan ilmu.
Kalau nak rujuk, aku halalkan, tapi cubalah fahamkan.
Doakan aku untuk berjaya.

Soalan 1/2.aku combine..





So..pada kawan2..cubalah rujuk.

Korang boleh pakai "double" sebab boleh "up" kan factorial tu sampai "170".
dan "touch-up" tu just mekap bagi interface. So, elakkan guna variable sama untuk soalan 1 dan 2, in case dalam aku punya coding telah bezakan "a" dan "b"

SELAMAT MENCUBA

Tautan Fikiran





2 comments:

  1. haha... cm interface kt sue yer tesis jer...
    wk cm ni teringt mse kn wk coding factoria mse first year dlu + lab html ga php kn wk interface cm gni....aduih..

    ReplyDelete
  2. Yer ker sue..
    Kami ni just belajar Programming pakai Visual Basic 6.0 saja.
    Tapi byk jga la kena tahu, bab yg sangkut ialah transfer argument tu. Bukan apa yang susag, nk dapatkan function tu problem. Bila dapat function tu senang la keje.

    nanti sue boleh la ajar saya ek.

    ReplyDelete

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails