Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Wednesday, February 17, 2010

Cadangan kepada MPM

Assalamualaikum.

Malam ni rasanya eloklah kita formal , memandangkan kabinet MPM telah dibentuk dengan menyaksikan percampuran serius antara wakil pro dan evo, maka diharap sangatlah supaya semua manifesto yang diutarakan dalam sudut pidato, mahupun flyer dari bilik ke bilik dapat dilaksanakan dengan jayanya.

Janganlah berlaku sebarang agenda provokasi dan sabotaj dalam barisan kepimpinan supaya khidmat anda(MPM) sebagai wakil mahasiswa dapat kami rasai. Pertimbangkanglah segala jasa mahasiswa yang mengundi anda, menjadi jentera anda, dan meluangkan masa berbicara mengenai anda demi memenangkan anda semua.

Mahasiswa tidak mengharapkan lebih dari anda semua. Mahasiswa yang mengundi tidak mengharapkan anda mencipta nama di  peringkat dunia, mahasiswa tidak mengharapkan anda menjadi barisan pertama pertahanan negara, mahasiswa tidak mengharapkan anda muncul dikaca televisyen, atau di radio. Cukuplah anda membela kebajikan mahasiswa, mengrepresentasi suara mahasiswa, dan seboleh mungkin melaksanakan agenda kepentingan mahasiswa dengan peranan mahasiswa menghadapi perjuangan akademik di Universiti.

Dalam posting seterusnya, saya akan mengcungkil kepentingan mahasiswa melalui pemerhatian dan perbincangan dengan mahasiswa lain terutama mengenai keperluan yang perlu diambil perhatian di kampus.
Diharap anda semua (MPM) merepresentasikan sekurang-kurangnya, jika mampu melaksanakannya.
Insyaallah.

Tautan Fikiran








No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails