Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Monday, March 28, 2011

Sekitar Video lucah

Aku bukan nak cakap apa
Isu ni dah jadi polemik bagi peminat politik..tak kisah pihak sini atau pihak sana.
Akhbar dah macam akhbar lucah..bukan setakat akhbar arus perdana, malah Harakah(yang selalu iklan ubat kuat), Keadilan online(banyak menipu), dan Malaysiakini(paling sial dan banyak seleweng fakta)..

TV3, RTM, TVpas,TVselangor, radio2, blog2, tweeter2,facebook..dah heboh pasal leaking video lucah seorang pemimpin utama pembangkang Malaysia.

Macam2 fakta dan pendapat..yang menyokong hujah masing2..macam2 Press Conference dibuat oleh pihak2 tertentu..macam2 demo ada..aku yakin isu ini akan berakhir tak lama lagi bila kesahihan Video didedahkan..

Apapun sebagai rakyat marhaen, aku mahu rakyat boleh judge sendiri sendiri, biar rakyat tengok betoi ker tidak pemimpin "itu" buat kerja "itu". Bukan aku galakkan melucahkan mata tengok video lucah.. tapi kalau tak tengok polemik takkan berakhir..senang cerita biar rakyat jadi hakim.

Aku minta jugak pemimpin "itu" bersumpah dengan Nama ALLAH S.W.T bahawa dia tidak melakukanya..

Tapi memandangkan kes Saiful pun dia tak nak bersumpah, takkan kes video ni pun berani bersumpah.
Wallahi..Wabillahi..Watallahi..Saya tidak melakukan "...........".. 

Sekejap jer, pilih mana2 surau atau boleh bersumpah depan Nik Aziz atau Yusof Qardawi..rakam biar jelas rakyat nak dengar. Lagi senang bersumpah berbanding baca Al-Fatihah.

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails