Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Monday, March 7, 2011

Pompuan Gedik



Huh..

Isu biasa..banyak aku jumpa. Gedik melampau..persoalannya ..Apa itu gedik?
Aku tak kisah dengan pandangan orang, biar aku dengan pandangan aku.
Bagiku gedik itu perempuan yang suka goyang-goyang(memang biasanya perempuan suka goyang). 
Keluarkan otak kuning kamu.

Goyang itu ialah jenis happy go lucky dengan sesiapa saja. Ah..susah nak cakap, aku bukan perempuan.
Pada pandangan lelaki cam aku lah, pompuan gedik sangatlah menarik perhatian lelaki, tapi merimaskan bila terlampau gedik. 

Cinta..cinta..?
Ini susahlah bila gedik..lelaki suka layan, tapi sebenarnya gedik-gedik tidak buat teman. Apasal?
itu fikir sendiri. Mungking ramai kenal, dia popular, dengan gaya yang bergetah, jalan tergedik2..
Dia bukanlah pilihan..dibuat teman.

Ada sesiapa gedik tak?
Biasanya yang gedik tu anak dara, biasala cari market..tapi ada gak mak janda yang gedik. Ni tak tahu cari apa..cari laki kot...haha.

Kadang2 dalam blog pun ada gak jenis gedik..kat Sahabat blogger pun boleh tahan ramai..haha..
jangan marah ye..



2 comments:

  1. Gedix! Oh My God!
    hahhhahahahahah can't live without it!
    so much fun gedix around with kawan kawan perempuan yang gila gila....:P

    ReplyDelete
  2. Kalau aku, aku memang menyampah tengok perempuan gedik, teruamanya yang suka bertoncet. (Tanduk belakang kepala wktu pakai tudung). nasib sumer ahli kluarga aku ni alim-alim belaka...

    ReplyDelete

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails