Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Friday, December 25, 2009

Blog Baru aku buka

Salam to all..

Ini blog baru yang aku buat..bukan tak biasa berbloging sana sini, tetapi ini medan peribadi..
jadi aku kena uruskan secara peribadi, apa-apa posting sudah tentu bersifat peribadi.

Aku menyahut seruan Perdana Menteri agar blogger mengikut etika berblog yang betul.
Maka dengan ini aku mengishtiharkan aku seorang blogger beretika. Harap-haraplah.

Maka dengan tertubuhnya blog "Tautan Fikiran Suhaimi", maka terlerai segala masalah mendapatkan follower dalam disamping mewujudkan jaringan sosial dengan rakan-rakan dimedan maya.

Syukran...Terima kasih...xie..xie....Thank you

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails