Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Friday, December 2, 2011

Seks-u-al l (Ketegori 12 SX)

Salam
 
Tajuk dah cukup gempak! Isinya belum pasti lagi. SEKSUAL.. apa tuh? kuih ker.. atau haiwan apa?
Seksual..kalau ditafsir mengikut kefahaman aku la kan..seksual bermaksud suatu "penilaian terhadap peranan seks". Mengikut kamus dewan bahasa dan pustaka, seksual bermaksud:
 
/séksual/ bkn seks; bkn per­setubuhan antara lelaki dgn perempuan: hubungan ~. keseksualan 1 ciri atau peranan seks. 2 dorongan seksual.. 
 
Kenapa aku berbicara pasal benda ni?
Bro..Sis..adik2 sekalian, sekarang sudah heboh tentang Kempen Seksualiti Merdeka. Satu Malaysia sudah bising. Seksualiti merdeka ni adalah kempen mendesak kerajaan supaya mengubal undang@menyatakan sokongan@mengangkat taraf golongan LBGT(Lesbian,Biseksual,Gay dan Transeksual) supaya diterima secara terbuka dalam masyarakat Malaysia..

Korang ..aku nak bagitau, aku secara peribadi menentang sekeras2nya kempen sebegini. Ambiga kita harus tentang.Ambigalah kepala segala kekecohan. Tak lupa Mr.Y yang tak lama lagi masuk Syurga Sungai Bamboo..

Untuk apa kita perlu sokong? Seksualiti merdeka ni merosakkan minda, norma kehidupan bermasyarakat dan beragama di Malaysia ni.Kita nak lihat perempuan kawin perempuan?, laki kawin laki?, perempuan laki bebas lakukan seks?, tempat terbuka?, nak tengoh makyah dalam suasana hidup kita?, nak perempuan berjantina lelaki?, atau lelaki berjantina perempuan,? nak tengok seks club tumbuh macam cendaawan. ?

Korang nak anak2 korang yang korang susah payah kandungkan 9 bulan, ditatang dari kecil, beri makan, besar2 jadi rosak?bawa balik perempuan ..atau jika lelaki jadi perempuan, nak kawin sesama jantina. Rosak institusi rumah tangga..maka masyarakat rosak, negara rosak, maka makin banyak bala menimpa.

Memang bro,sis..adik2
Memang kita sedar dunia sudah nak kiamat, tapi janganlah jadikan alasan kita membenarkan dajal2 bertapak di bumi kita.Malaysia. Sudah banyak bentuk kerosakan diluar sana kita perhatikan, barat, timur..kita ditenggara ini pun sedang dipaksa, ditekan agar menerima budaya kuning, dasyat,haram..maka dengan itu, sebgai rakyat malaysia yang berilmu dan berbudaya tinggi, maka wajib kita pertahan Malaysia dari kehancuran.

Hancur!Hancur!...Hancur seksualiti merdeka!
Wsalam



    

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails