Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Friday, January 28, 2011

Period !

Salam

Period dalam bahasa ialah Masa

Tapi period lebih bersifat interval , yakni waktu yang ada lingkungannya. 
Aku nak gunakan perkataan Period ini sebab mahu kontra-kan posting ini.
Dah lama tak posting sejak ucapan tahun baru,tapi aku banyak membaca blog-blog.
Kesemuanya lebih bersifat politik...fool-litik..n...fully-tick.

Facebook pun jarang posting, sibuk memanjang.
Sibuk mengkayakan diri, mematangkan diri, dengan beberapa perubahan.
Dalam masa 3 minggu ni dah ada 3 kelas tak pergi. Pencapaian yang amat bagus(kontra).
semuanya hanya 4 jam je. Satu sebab jumpa supervisor,2 sebab berehat(dalam tido).

Setakat ini semua urusan takde masalah, period 4 minggu sebelum CNY tak membebankan.
Belajar analisis structure tak faham sangat, hatta nak analyse truss buat aku pening sebentar,1 assigment dah siap.
Concrete kelas laju,takde period perancangan. 1 assigment siap.Semua bab dah ajar dalam 4 minggu. 3 jam seminggu.
Environmental M. pun masih menusuk jiwa kalbu, boleh follow trough dalam period ini.
Const.& Project M. boleh follow, tapi kelas selalu cancel.. 
PSM methodology kena ubah, sebab tak menjawab objektif. Tapi setelah melihat Green Building Index, hatiku lega. Period 2 minggu untuk aku buat data collection.

Sesekali bila aku bersendirian,berfikir-fikir, kesukaan aku lebih kepada environment, sebab aku ni minat biologi juga.
Anything deal with biologi, i like it very much. Period? Ada disebut dalam biologi. Aku minat nak jadi Doktor, tapi biasalah bila dah terjun fizik di matrik, maka fizik la sifat di universiti.

3 bulan lagi sebelum tamat pengajianku. Aku cuba buat yang terbaik..Salam.

Miaau......
Period!


No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails