Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Monday, April 4, 2011

VIDEO ANWAR ITU PALSU!?

SALAM

Dengan Nama Allah s.w.t

Hari ini 4 April, aku sesungguhnya menyeru sesiapa yang menyokong Anwar Ibrahim agar menjauhinya, jangan sesekali mendengar apa yang dikatakannya, jangan sesekali menyokong apa yang diwakilinya, jangan memangkah parti yang diwakilinya, jangan sesekali menyokong parti-parti yang bersekongkol selama ia bersekongkol.

Setiap waktu pengamatan aku dalam politik ini, tiada yang lebih mengembirakan rakyat, selain mendapat pemimpin yang bermoral dan kelihatan bermoral. Pemimpin harus berjiwa rakyat dan berhati rakyat. Pemimpin tidak harus menipu rakyat untuk kepentingan diri dan kuasa.

Bertaubatlah kepada mereka yang pernah meyokongnya dahulu, kini dan masa depan.

Tindakan untuk membuktikan kebenaran untuk dilihat sendiri oleh sekelian rakyat dikekang oleh pihak yahudi pembangkang kerana ketakutan temberang ketua mereka terbongkar.

Nah ini gelombang kedua slot video tersebut..





P/s:Video pertama dah kena remove, so ramai orang dah download dan uplaod balik kat Youtube..
Persoalannya
Kenapa takut rakyat jadi hakim?






3 comments:

  1. well...k.cik x sokong mana2...k.cik cuma pilih ISLAM.. but gmbr tu sure ke DSAI?? cuba cari n baca lg maklumat lain. jgn terima satu maklumat sahaja. tu cume pelakon yg menyerupai DSAI..
    dunia skrg penuh fitnah, lepas ni ade lg fitnah lain. kalau btul pn itu DSAI bt pe disebar2kan..ini politik lucah yg semata2 nk jatuhkan pihak lain..so, fikir lah, dh terang lg bersuluh..sbb fitnah sai-fool x menjadi maka timbul fitnah lain..lepas ni fitnah lain pula..saya sebgai rakyat bukan nk tahu itu cerita benar atau lakonan semata2, bkn nk thu DSAI meliwat atau tidak, kebenaran tetap akan muncul. saya cuma nk hak sbg seorang rakyt, dn x mahu Islam itu dipandng remeh oleh pemimpin. bnyk lg isu timbul,,ini bkn berkenaan rkyt..rakyat didahulukan..so, di mana n bila?? kebajikan rkyt sudah terabai,kalut nk tgk video lucah..nauzubillah...

    ReplyDelete
  2. Buat pengetahuan k.cik, Saya juga memilih islam. Maklumat dan intuisi diri meyakinkan saya. Hakikatnya K.cik sendiri pun bias kepada sebelah pihak juga.
    Kalau Anwar buat, kita harus menegahnya.Bukankah Islam itu menyuruh kepada Amal maaruf nahi mungkar.
    Cuba k.cik kena jelaskan apa maksud k.cik berhubung nak tahu "cerita itu benar atau tidak" dan "meliwat atau tidak".
    Buat pengetahuan k.cik, "benar itu ialah betul berlaku" dan "tidak benar itu tidak berlaku dan menjadi fitnah". Sebab itu saya letak gambar dan video untuk penilaian kita bersama. Bagi saya, berpemimpinkan seorang yang rasuah itu lebih baik berbanding mendapat pemimpin yang tiada moral, dengan pendek "mempermainkan islam, umat islam, tanpa mempedulikan pahala dan dosa". Wallahuallam.

    ReplyDelete
  3. yup..nampak mcm bias..tp sbnrnya k.cik x sokong mana2 pihak sama ada DSAI..apa pula maksud Ahmad Suhaimi AM berpemimpinkan seorang yg rasuah lbih baik? adakah rasuah itu perkara bermoral? setahu k.cik sama je,rasuah,liwat,atau sama waktu ngn gmbr kt atas tu semuanya tergolong dlm tidak bermoral. bgus apa yg Ahmad Suhaimi cakap, x nk pemimpin yg 'mempermainkan islam,umat islam,..
    " tahukah Ahmad Suhaimi apa mksud mempermainkan islam dan umat islam? adakah pemimpin yg berpelukan dn brsntuhn dengan yg bukan mhrm sedgkan thu pghrmnnya itu dikatakan tidak mempermainkan islam? pemimpin yg menganjurkan festival yg memperlekehkan agama dikatakan tidak mempermainkan islam?


    apa2 pun jgnlah mngundi pemimpin yg merasuah dan yg meliwat @ main pelacur..



    http://rubbertapperz.blogspot.com/2011/04/jom-layan-film-blue-18sx.html

    ReplyDelete

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails