Tautan Fikiran Suhaimi

.

Followers

Sunday, July 25, 2010

Wassup!!

Salam..
Wassup.. Was up..? Wat sup? Waa sup?
Korang sebut je la ye.. Sori la aku dah terkurang dari kenormalan menulis.
Fikiranku runsing..apa yang berlaku sebenarnya aku xtahu....

mungkin ini yang disebut "peralihan paradigma". Kenapa sem ni rasa macam :
-Banyak nye kena buat..sibuknye..
Tapi still kena buat atas kewajipan tersebut..
Aku tahu, aku masih perlukan sesuatu, tapi apakah dia aku masih tak tahu..
Aku rasa gerak hati kuat menyatakan aku perlukannya. Apakah itu aku pun tak tahu.

Sem ini perubahan mindaku agak ketara.. 
Kebetulan demi kebetulan berlaku pantas
Perancangan diuji..Wassup?

Aku sedang menghadapinya..

Nota:Sesiapa yang baca mungkin dapat faham 50% sahaja. Target aku 20% je
So.Target Achieved.

No comments:

Post a Comment

Komen yang baik disini

Pelawat

free counters

Berbisnes

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails